Tvorba a správa facebookových profilů
Mít svoje vlastní internetové stránky je dnes pro všechny firmy nutností a také samozřejmostí. Kromě nich je však třeba se také prezentovat na sociálních sítích. Právě sociální sítě jsou skvělým marketingovým nástrojem, díky kterému můžete komunikovat se svými zákazníky, získávat nové, představovat novinky ze společnosti a dávat o Vaší firmě vědět.
Nejenom Facebook, ale i další sítě
Facebook je patrně nejznámější sociální sítí, avšak bylo by chybou se zaměřovat pouze na něj. Existuje ještě celá řada jiných sociálních sítí se značným významem, navíc obsah ze všech ostatních sociálních sítí lze snadno sdílet prostřednictvím Facebooku. V poslední době výrazně vzrostl význam Instagramu, tedy sociální sítě zaměřené na obrázky, dále je dobré neopomínat také síť G++ úzce spojenou s Google, Twitter, Youtube a Pinterest.
Profesionální komunikace
Základem sociálních sítí je hlavně komunikace, proto je třeba svůj profil spravovat pravidelně a komunikaci nezanedbávat. Ke komunikaci je třeba přistupovat skutečně odpovědně, nezvládnutá facebooková komunikace několika velkých firem je toho smutným dokladem.
Pestrý a zajímavý obsah
Na Facebook je možné umísťovat nejrůznější obsah. Může jít třeba o klasické textové příspěvky, které by však neměly přesahovat únosnou délku, obrázky, videa, a to i videa jako odkaz ze serveru Youtube, dále je možné zde vyhlašovat soutěže, nebo třeba nabízet aplikace, či nejrůznější hry. Možností, jak zaujmout své návštěvníky je skutečně mnoho, bylo by jistě škodou nějakou z nich opomíjet.